על בית הספר

ادارة , تربية, رؤيا - הנהלה - תרבות - חזון

מתעניינים בבית הספר? רוצים להכיר את הצוות? כאן תוכלו למצוא את כל המידע אודותינו.
במידה ויש עוד שאלות אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר.
يهمك امر مدرستنا؟ هنا تستطيع معرفة اكثر معلومات عنا, وبامكانك التواصل معنا.

ا

עם פרוס השנה החדשה אני רוצה לאחל לכולנו שנה טובה, פורייה, מלאה בעשייה, סיפוק, מימוש והגשמה.

اقدم لكم اجمل التهاني والتبريكات بمناسبة السنة الجديدة..

واتمنى لكم سنة ماليئة بالعطاء وتحقيف الاهداف.

وقل اعملوا فسيرى الله عملكم ورسوله والمؤمنون…

ان سر تطور المجتمعات يكمن في مدى قدرتها على استثمار ثروتها البشرية التي هي اغلى الثروات وانفسها, علما بان الاجيال الصاعدة هي التي ستستثمر طاقات الامة وتعمل على بناء اسس سليمة للمجتمع.

وعلى هذا الاساس اسست المدرسة الثانوية للعلوم في الطيرة لتكون مصدر قوة بحيث تحرك كوامن النفس البشرية: الروحية والعقلية والجسدية مستندة الى اسس التعليم الواضحة وهي السياسة التي قامت على قواعد راسخة مصدرها ايماننا العميق بالطالب وقدراته.

ان رسالة التعليم تعتبر من اشرف الرسالات واقدسها, لذا فان مدرسة العلوم تهدف الى احداث نقلة نوعية في التربية والتعليم من خلال مواكبة الوتيرة السريعة للتطورات المحلية والعالمية, بحيث توفر كافة الاستراتيجيات والتقنيات الفعالة لتحقيق هذا الهدف من خلال ايجاد تفاعل واع مع التطورات التقنية في مجال المعرفة وتطوير قدرات الفرد ومهاراته وتهيئته واعطائه الفرص للتعبير الحقيقي عن قدراته وكفائته ووعيه وانتمائه.

  • ביה"ס ישאף לפיתוח אדם אוטונומי, שלם וערכי המודע לרצונותיו ולכישוריו, מכיר את זהותו ומסוגל לעצב לעצמו השקפת עולם ערכית וביקורתית.
  • ביה"ס יעודד את תלמידיו למצות את יכולתם הלימודית ויפתח את היכולת האישית של כל תלמיד, כדי להגיע להישגים גבוהים ככל האפשר ולמצות את כישוריו ויכולותיו במלואם.
  • ביה"ס יפתח מעורבות חברתית פעילה ויוזמת קרב תלמידיו.
  • ביה"ס יראה את עצמו כחלק בלתי נפרד מהקהילה וישאף לשיתוף פעולה עמה.
  • ביה"ס יכין את תלמידיו לעולם  המתקדם והמשתנה ע"י טיפוח המיומנות הנדרשות במאה ה 21.
  • למידה שיתופית, טיפוח הסקרנות, היצירתיות, עבודת הצוות  ושיפור מיומנות בסביבת למידה מתוקשבת.

נוכחות והתנהלות התלמידים המהלך השיעור:

  1. נוכחות התלמידים בכל השיעורים הנה חובה !
  2. ימי פעילות חינוכית – חברתית בבית הספר ומחוץ לו הנם חובה ! היעדרות בלתי מוצדקת מכל  פעילות במסגרת ביה"ס תיחשב  כהפרת משמעת ותטופל בכל חומרת הדין.
  3. בהישמע הצלצול ייכנסו התלמידים בצורה מסודרת לכיתות וימתינו למורה ליד השולחנות, כאשר החומר הלימודי : ספרים המחברות וכלי הכתיבה מונחים על השולחן.
  4. במקרה של שיעור כפול יכין התלמיד את החומר גם לשיעור הבא.
  5. כניסה לכיתה לאחר שהשיעור החל תותר לאחר שהתלמיד יירשם על איחור .
  6. התלמידים יקדמו את המורה בקימה ויישבו במקומותיהם באישורו.
  7. חל איסור מוחלט להשתמש במכשירי טלפון ניידים או במכשירים אלקטרוניים אחרים במהלך השיעור. בתחילת השיעור יש לכבות את המכשיר ולאחסנו בתיק. מכשיר שייתפס על השולחן – יוחרם ויוחזר לידי הורי התלמיד בלבד.
  8. חל איסור מוחלט לאכול ו/או לשתות במהלך השיעור למעט שתית מים.
  9. תורני הכיתה ידאגו בשעת ההפסקה לניקיון הכיתה ולאוורורה ולניקיון הלוח. כל תלמיד אחראי לניקיון סביבתו.
  10. התלמידים יישבו בכיתה בהופעה תקינה (חולצה מכופתרת בתוך המכנסיים).
  11. בימים חמים או לאחר שיעור ספורט, ניתן יהיה לשבת  בכתה בחולצת טריקו לבנה ללא החולצה הצבאית.
  12. אם מורה מתעכב או נעדר מהשיעור, נציג הכיתה ידווח  על כך מידית לסגן  המנהל האחראי על המערכת.

נוהלי משמעת

  1. תלמיד, שיורחק משיעור בשל הפרעה למהלך התקין  של השיעור,יוצא מהכיתה, יירשם במשרד השוחרות, ויחזור מיד לשיעור .
  2. המשך הטיפול ייעשה  ע"י מחנך הכיתה או על ידי המק"ס /ראש הצוות או ע"י סגן המנהל האחראי בהתאם לחומרת ההפרעה ולאופייה.
  3. תלמיד שיצבור שלוש הפרעות-יישלח מכתב התרעה להוריו, המכתב יוחזר ע" תלמיד, כשהוא חתום ויתויק בתיקו האישי.
  4. לאחר חמש הפרעות יוזמנו ההורים לשיחת בירור בביה"ס.
  5. בחלוף 30 יום ללא הרשמות, תמחקנה ההרשמות הקודמות, וספירת הרישום תתחיל מחדש.
  6. במקרה של הפרעות חוזרות ונשנות או מקרים של התנהגות חריגה כגון : אלימות פיזית, חוצפה בוטה, עישון, פגיעה באמינות וכו' יטופל התלמיד ע"י  הנהלת ביה"ס.

המגמות שלנו

כאן יהיה אפשר לפרט על המגמות, להסביר מה בית הספר נותן ומה ההתמחות שלו.
כדאי לכתוב כמה שורות אבל לא יותר מדי כדי שאנשים לא יעזבו באמצע.

רוצים ללמוד על כל המגמות שלנו? מוזמנים לקרוא בדף המגמות.

מבנה ארגוני

הנהלה

  • בושרא דעאס

    מנהלת בית ספר תיכון למדעים ע.עתילי - טירה - עמל 1
  • מנאל קאדרי

    סגנית מנהל

רכזי שנתונים

  • רנין קאסם

    רכזת שכבה יא
  • מנאר מנסור

    רכזת שכבה יב
  • לינא ד"אהר

    רכזת שכבה י
  • וסים מנסור

    רכז מעורבות חברתית והתפתחות אישית ומנהל אתר עמל -טירה
  • ראייד פדילי

    רכז חברתי ורכז טיולים
  • גאדה מנסור

    יועצת
  • שירין אבו חיט

    רכזת בגרויות
  • לורין מנסור

    רכזת מועצת תלמידים